RECORRIDO

.

PERFIL











La cursa sortirà de la població de Barruera, davant del Càmping Boneta i en direcció nord pel marge dret del riu Noguera de Tor en un terreny gairebé plà durant els primers 3 km.
En el km3 el recorregut inicia l'ascens, creuant la carretera L-500 per sota, per dins d'un tub i seguint un camí que ens portarà a la població d'Erill la Vall, situada al km4 del traçat i on ens esperarà un avituallament.
A partir de la població d'Erill, iniciarem un tram de prats i corriols que ens portaran al camí de l'aigua a l'alçada de "Casa Pascual", punt de la carretera on trobem el desviament del Blaneari de Caldes o l'Estació d'Esquí de Boí-Taüll.
Un cop entrats al camí de l'aigua, el recorregut inicia l'ascens amb petits descansos planers, resseguint en tot moment el Riu Noguera de Tor pel seu marge dret. Durant l'ascensió anirem creuant petits barrancs i circulant en el 90% per trams de bosc i amb ombra.
El camí de l'aigua ens portarà al Balneari de Caldes de Boi on la presència de fonts ens indicarà que l'arribada és inminent.
L'arc d'arribada el trobarem en una de les fonts emblemàtiques del Balneari de Caldes on es esperarà un complet avituallament final.






La carrera saldrá de la población de Barruera, frente al Camping Boneta y en dirección norte por la margen derecha del río Noguera de Tor en un terreno casi plano durante los primeros 3 km.

En el km3 el recorrido inicia el ascenso, cruzando la carretera L-500 por debajo, por dentro de un tubo y siguiendo un camino que nos llevará a la población de Erill la Vall, situada en el km4 del trazado y donde nos esperará un avituallamiento.

A partir de la población de Erill, iniciaremos un tramo de prados y senderos que nos llevarán al camino del agua a la altura de "Casa Pascual", punto de la carretera donde encontramos el desvío del Blaneari de Caldes o la estación de Esquí de Boí Taüll.

Una vez entrados en el camino del agua, el recorrido inicia el ascenso con pequeños descansos llanos, siguiendo en todo momento el Río Noguera de Tor por su margen derecho. Durante la ascensión iremos cruzando pequeños barrancos y circulando en el 90% por tramos de bosque y con sombra.

El camino del agua nos llevará al Balneario de Caldes de Boi donde la presencia de fuentes nos indicará que la llegada es inminente.

El arco de llegada lo encontraremos en una de las fuentes emblemáticas del Balneario de Caldas donde se esperará un completo avituallamiento final.



No hay comentarios:

Publicar un comentario